Monday, August 8, 2011

PUASA PUNYER HAL...




ALHAMDULILLAH....dah seminggu kita sebagai umat islam berpuasa di bulan ramadhan nie..buat masa nie penuh lah aku berpuasa walaupun dugaan banyak sangat2 nie.... =p
mana x nyer denagan nak melayan alex lagi..kan.alex nak... :

- " mama..nak keropok
-" mama..nak nasi..
-" mama..nak gula gula..dll


dugaan beb..bila dah tengahari kan rasa lemah jer badan rasa mcm nk buka ker puasa tapi tahan juga lah aku..bila buka jer mkn bukan main banyak lagi...ahahhaha mengalah kan x makan sebulan ahahaha
puasa tahun nie rasa sekejap jer hujung bulan dah raya..baju x siap jugak lagi nie ke awal lagi...
thankz HUBBY sebab raya tahun nie nk jugak pakai PINK ahhaahaa....sweet kan ;D
raya pertama pakai PINK raya kedua pakai HITAM...AHAAHA
raya thun nie plk kart melaka...nak buat mcm mana kena IKUT GILIRAN lah..bertolak ansur...
yang aku pelik lah kan bulan2 puasa nie lah nk cari gaduh lah apa lagi yang DIA x puas hati dengan aku ntah..pelik betol aku....kalo dah hati tu penuh dengan penuh dendam macam tu lah kan...
lepas tu PADAN LAH MUKA kena block dengan sepenuh nyer ahhahaah x dapat baca wall aku mahupun tengok apa yan ada kart fb aku nie ahhahahahahah...
lantak lah dia janji aku x ganggu hidup dia pon..yang penting aku bahagia ngan keluarga aku....yeahhh I LOVE YOU SAYANG.....
x menyusah kan hidup kau sekeluarga kan ahahha...nanti nak shopping lagi nie...
baju melayu alex jer belom jumpa lagi...colour hitam dah jumpa colour pink jer belom jumpa..
kalo x buat colour nie aku tengok bukan banyak bersepah jer lagi..kalo nk susah plk tu...
mcm2 hal lah kan ahhaha....
apa2 pon SELAMAT BERPUASA.... !!!!!!!!!

No comments: