Tuesday, July 5, 2011

CONGRATS MY SIS IN LAW.....mell...


.....SELAMAT PENGANTIN BARU YER MY SIS IN LAW....
dah kahwin dah dia...mcm x percaya plk yg dia dah kahwin kan.....hope dapat lah tempuh alam baru...n cepat2 dapat bb tau....hahahaah :)
apa2 pon taniah lah sis ....
suka sangat masa wedding tu...memang the best lah....
mcm aku plk yg kahwin ahhahahha (perasan)hahahahahah...
apa2 pon.."syidah doakan yang terbaek untuk mell yer"..love you so much....
Penat tapi berbaloi jugak lah terasa sangat2...masa wedding tu...aku suka pic nie..

sweet kan....hahhaah mcm happy jer semua nyer....tapi kan lagi tomey bila pic nie plk...

alex..alex asl lah ko buat mata mcm tu....ahahhahahahah tapi sweet kan...ha ada lagi....

apa mcm ...ok x ahhahah...
dengan gelagat alex lagi adoiiii.....tapi mcm alex cute sangat masa tu...jangan kata alex jer si DOBOT pon sama jugak hahahahah kerenah dia sama jer hahahaahha...

tengok lah alex...dengan x pakai seluar nyer....ahhaha boleh lagi tu POSE x pakai suar....ahhaha

tengok si DOBOT nie...nk jer aku gigit pipi dia nie...ahhahahahah comellllllll giler kan...
aduhh.kalo boleh nk jer masukan semua pic wedding tu dalam blog nasib baik blog nie x macam fb ahhaha kalo x semua pic aku masuk kan ahhahaha. :D
aku rasa mcm nk ulang lagi sekali jer...wedding nie..ahhahaha sengal betol aku nie...apa2 pon CONGRAT my SIS IN LAW n HUSBAND...
from : ME =="

from : syidapinky@yahoo.com

No comments: