Monday, April 4, 2011

status hari nie... :D


arghhhhhhhhhh !!!!!!!!!!! mcm mn nie...hidup dah x macam dulu lagi dah...aku rindukan zaman aku ngan hubby gelak bersama,happy sama2...hang out sama2...hmmmmm entah lah memang rindu giler lah....terasa sangat2 ada yang hilang dalam hidup nie...tapi x tahu apa yang hilang nya...mungkin KEBAHAGIAAN... ??????
tolong lah aku x mahu semua tu hilang aku mahukan semua tu kembali...mana lah perasaan tu semua bila ngan hubby..arghhhh..
kawan2 pon sama dia tak tahu ker aku ngan hubby dah ada life sendiri tapi kenapa x faham2 jugak...oh tolong lah !!!!!.....
aku rindu sangat2 time dulu bila hang out ngan hubby..dia faham aku,aku faham dia..tapi tolong lah wahai kawan,tolong lah.. !!!!
kadang2 aku x tahu nk buat mcm mana asyik pendam jer sendiri... hmmm..


TOLONG LAH WAHAI KAWAN..TOLONG LAH FAHAM... !!



ps : YUNA-PENAKUT

No comments: